میکاییل و گیوتین

و میکاییل مردی بود بس اوسکول که سالها خدمت سلطان کردی. وی مردی* بود خوش سیما که دین و دل از هر چه مردست میبرد چه رسد به زنان حرم سلطان. از قضا یکی از دختران زیبای حرم که گویا هر از چند ماه یک بار نوبت به وی برسیدی یا نرسیدی دل خود را در مقابل وی از کف بدادی و به میکاییل ابراز عشق* بنمودی. در خفا میکاییل با وی با هم بساختند و بر هم تاختند. و این امر مکرر اتفاق اوفتاد.

            با سعیت بد خواهان و کوشش حسودان و  چشم جاسوسان و پاچه خواری خایه مالان این خبر به سلطان رسید. و سلطان در دم حکم قتل وی را صادر بکرد و فر مان بداد تا با گیوتین سر از بدن وی جدا گردد. تا درس عبرتی گردد برای دیگران.

            او را کف بسته به نزد سلطان به در آوردندی.  واعظ* حکم بر وی بخواند. میکاییل با شنیدن این خبر به عجز و لابه افتاد که :

 

گفتا که من غلام* تو ام سلطانا

عفو کن بر من این گناهانا

 

بار الاها که توبه* کردم من

نکنم کس به این کیرانا

 

بهر این کس نا حق ای سلطان

من تصدق دهم دو صد من نانا

 

آنقدر لابه کرد و زاری کرد

تا به حدی  که گشت گریانا

 

سلطان گفت که دروغ کمتر گوی

نخورم من فریب و مکرانا

 

میکاییل چو مشاهده کرد که روزگار اورا پایین گرفته و کاری دیگر از او بر نمایدبه سخن بیامد که  سلطانا تو مرا بکش به طنابانا.  سلطان سخت در عجب شد و جویای علت شد. میکاییل به سخن در آمد که سلطانا هر که با یکی از اهل حرم تو نزدیکی کند تو اورا با گیوتن کشتندی. حال آنکه هیچگاه کسی این گیوتین را نمیشوید. آن چند نفری را که قبل از من بکشتی همه با اهل حرمت نزدیکی داشته اند. چون من خبر داشتمی که چند نفر با حرمت نزدیکی کنند و چند نفر آنها ایدز داشته اند. نمی خواهم که هنگام مرگ ایدز از گیوتین به من انتقال یابد. و آنجا حوریان بهشتی را ایدزی کنم که چون سلطان به آنجا بیامد با خیال آسوده و بدون کاندوم بتواند در بهشت به عمل مشغول شود.

-----------------------------------

لغت نامه:

مرد: راهنمای شهوت

عشق: نهایت خبط

واعظ: آنکه بگوید و نکند

غلام: زن نازا

توبه: پشتیبان گناهکار

نظرات 4 + ارسال نظر
اوبل ایکس شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:09 ب.ظ http://obelx.blogsky.com

خب حالا بر اساس شعر اما به نظر من کیر که از کس بگذره چه یک وجب چه صد وجب (کس: پرده کس)

صنم شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:29 ب.ظ http://freelife

وای بابا چی بگم ولی خوندمش

اوبل ایکس دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:21 ب.ظ http://obelx.blogsky.com

باشه تبادل لینک بکنیم

سیامک یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:01 ق.ظ http://khaneieghoghnoos.blogfa.com

با سلام و تبریک برای وبلاگ خوبتان : خوشحال می شوم شما دوست عزیز را در جمع دوستان ( اعضای ) تشکلمان در برنامه های فرهنگی و هنرییش ببینیم با آرزوی موفقیت برایتان سیامک وبلاگ مقالات تشکل khaneieqoqnoos.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد